Ydelser

Interim bogholder

HKA Regnskab

Freelance bogholder

Mangler I en medarbejder i tiden mellem 2 fastansættelser? Eller har I en spidsbelastningsperiode, hvor medarbejderne virkelige godt kunne bruge lidt aflastning – f.eks. ved et projekt eller ved hver månedsafslutning? Så kommer jeg gerne og hjælper til! Det kan være alt fra nogle timer om ugen til flere faste dage om ugen i den periode, hvor I har brug for hjælp.

Opgavetyper

Jeg kommer typisk ud som interim bogholder, hvis I står imellem to fastansættelser og skal have bogholderiet kørende, mens I søger en ny medarbejder.

Men jeg arbejder også med alt fra enkeltstående oprydningsopgaver til længere samarbejder f.eks. hver måned ved månedsafslutning eller ved et projekt.

20 års erfaring

Jeg har arbejdet inden for økonomi i snart 20 år. Her har jeg bl.a. arbejdet med:

  • Kreditorer
  • Debitorer
  • Diverse afstemninger
  • Moms
  • Månedsafslutninger
  • Årsregnskaber
  • Kontakt med revisor
  • Rapportering til moderselskaber

Kompetencer

Jeg er uddannet HD i regnskab og økonomistyring. Jeg arbejder både på flydende dansk og engelsk, og jeg har siddet i et europæisk servicecenter, hvor jeg har arbejdet med selskaber i mange lande. Jeg har arbejdet mange år i Oracle og har også kendskab til E-conomic, SAP samt en smule i C5.

Jeg er yderst pligtopfyldende og sætter en stor ære i, at tingene er korrekte, stemmer og bliver rapporteret til tiden.

On-site eller hjemmefra

Jeg er fleksibel, og jeg kommer derfor gerne ud til jer, men arbejder også lige så gerne hjemmefra.

Det er altså helt op til jer, hvordan I ønsker, vi skal gøre det.

Brug for hjælp med regnskabet?

Mangler du tid? Eller synes du, at bogføring er kedeligt og uoverskueligt? Så er du velkommen til at kontakte HKA Regnskab, der står klar til at hjælpe med at håndtere hele bogholderiet for små og mellemstore virksomheder i Hvidovre og resten af landet. Lad mig tage mig af dit bogholderi, så du kan bruge din tid på det, du synes er sjovt og vigtigt i din virksomhed!