Interim controller konsulent
Freelance controller konsulent
Har jeres medarbejdere for travlt? Men har I ikke arbejde nok til at ansætte en person mere? Eller har I et projekt kun for en periode? Så kommer jeg gerne og hjælper! Jeg tilbyder mine ydelser som interim controller/regnskabskonsulent til virksomheder, der har en travl hverdag og godt kunne bruge en hjælpende hånd for at få det hele til at løbe rundt.
Opgavetyper
Jeg arbejder med alt fra enkeltstående oprydningsopgaver til længere samarbejder f.eks. hver måned ved månedsafslutning eller ved et projekt.
Jeg har arbejdet som finansiel controller i en større koncern i 15 år. Her har jeg bl.a. arbejdet med:
- Månedsafslutninger
- Årsregnskaber
- Diverse afstemninger
- Moms
- Kontakt med revisor
- Rapportering til moderselskaber
Kompetencer
Jeg er uddannet HD i regnskab og økonomistyring. Jeg arbejder både på flydende dansk og engelsk, og jeg har siddet i et europæisk servicecenter, hvor jeg har arbejdet med selskaber i mange lande. Jeg har arbejdet mange år i Oracle og har også kendskab til SAP.
Jeg er yderst pligtopfyldende og sætter en stor ære i, at tingene er korrekte, stemmer og bliver rapporteret til tiden.
On-site eller hjemmefra
Jeg er fleksibel, og jeg kommer derfor gerne ud til jer, men arbejder også lige så gerne hjemmefra – det er altså helt op til jer, hvordan I ønsker, vi skal gøre det.
Da jeg også har faste bogholderi-kunder, har jeg mulighed for at arbejde hos jer i op til 18-20 timer om ugen.
Brug for hjælp med regnskabet?
Mangler du tid? Eller synes du, at bogføring er kedeligt og uoverskueligt? Så er du velkommen til at kontakte HKA Regnskab, der står klar til at hjælpe med at håndtere hele bogholderiet for små og mellemstore virksomheder i Hvidovre og resten af landet. Lad mig tage mig af dit bogholderi, så du kan bruge din tid på det, du synes er sjovt og vigtigt i din virksomhed!